Prośba o diagnozę turbiny 1.8T AUM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kurczak1985
    Rider
    • 2009
    • 300

    Prośba o diagnozę turbiny 1.8T AUM

    od nowego roku jestem szczęśliwym posiadaczem skody octavi pozdrawiam wszystkich z OCP
  • opaluch
    Drive
    • 2008
    • 44

    #2
    Prośba o diagnozę turbiny 1.8T AUM

    Witam
    Czy z poniższego wykresu można dokonać oceny stanu turbiny oraz zaworu DV?
    Miał być pełny wykres na maksa ale jechałem z żoną i więcej się nie dało
    http://cnc4you.cba.pl

    Komentarz

    • prodriveteam
      Ambiente
      • 2007
      • 158

      #3
      po wykresie widac ze turbo nie pracuje jak nalezy, laduje stanowczo za male cisnienie i ma wahania. Slaby ten wykres zostaw żone w domu, zrob porzadnego loga i wklej tylko bez zadnych wykresow zwykle tabelki sa najlepsze
      1,8T AGU RS Look
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

      Komentarz

      • opaluch
        Drive
        • 2008
        • 44

        #4
        Poprawiłem wszystkie opaski i wyczyściłem przepustnicę, zrobiłem nowy log. Czy teraz jest lepiej? Bardzo proszę o pomoc w diagnozie.
        http://cnc4you.cba.pl

        Komentarz

        • prodriveteam
          Ambiente
          • 2007
          • 158

          #5
          nie wiem cos tak uparl na te wykresy? ale jest juz ok turbo pompuje tyle co trzeba i trzyma ta wartosc acz kolwiek auto jest po wirusie? :diabelski_usmiech z dolu przy niskich obrotach nie daje takiego cisnienia jak sobie optymistycznie wymyslil programista jesli sa jakies zmiany sprzetowe wtedy to jest nie domaganie w innym przypadku nie ma sie co tym przejmowac
          1,8T AGU RS Look
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

          Komentarz

          • opaluch
            Drive
            • 2008
            • 44

            #6
            Dzięki już daję sobie spokój. Czy to niedomaganie może być spowodowane uszkodzonym DV?
            http://cnc4you.cba.pl

            Komentarz

            • prodriveteam
              Ambiente
              • 2007
              • 158

              #7
              ja bym się tym nie przejal bo oczekiwanie po 1.8T 0,8bara przy 1500obr/min to tylko marzenie :diabelski_usmiech musialbys miec diesla albo mala turbinke :twisted: tak poprostu nigdy nie bedzie przy seryjnym sprzecie. DV jest sprawny bo by nie trzymal przy wyzszych obrotach a wszystko jest ok. Wiec nic sie nie przejmuj i smigaj
              1,8T AGU RS Look
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

              Komentarz

              • opaluch
                Drive
                • 2008
                • 44

                #8
                Jeszcze raz wielkie dzięki
                http://cnc4you.cba.pl

                Komentarz

                Pracuję...